ארדן: "למגנומטרים יש גם חסרונות ביטחוניים"

עמית דניאל No Comments on ארדן: "למגנומטרים יש גם חסרונות ביטחוניים"

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אומר כי המשטרה המליצה לדרג המדיני כבר בשנת 2015 להציב מגנומטרים בכניסות להר הבית אך הצעה זו נדחתה • וגם "למגנומטר יש גם חסרונות ביטחוניים"

השר ארדן וראש הממשלה נתניהו צילום: עמית שבי, פול
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר גלעד ארדן, אומר היום בעקבות ההתרחשויות סביב צעדי האבטחה המוגברים בהר הבית שהחלו לאחר הפיגוע הקשה שהתרחש במקום ביום שישי האחרון "נחצו קווים אדומים. דבר שלא קרה מעולם. הכנסת כלי נשק וירי חי. זה מחייב אותנו לחשוב על כל תרחיש ולכן המשטרה המליצה על סידורי אבטחה".

באשר לתיאום המדיני: "מבלי להרחיב חייב לומר שלמיטב ידיעתי היה איזשהו תיאום בנושא עם חלק ממדינות ערב. התחושה שלי שיש ניצול פוליטי לרעה של הפלסטינים מתוך כל ההסתה שלהם. הם מנסים לנצל את המצב הנוכחי להשיג תמיכה בעולם הערבי המוסלמי. התחלנו היום במאמצי הסברה. קודם כל, אגב, שההר פתוח בניגוד לשקרים שמפיצים. המשטרה מאפשרת לכל אחד את חופש הפולחן. אני מקווה שההסתה הזו והרעש המדומה שנוצר בעקבותיה ירגעו".

ארדן הדגיש: "אנחנו ריבונים על הר הבית. בסופו של דבר הסטטוס קוו או ההסדרים שהושגו לאחר מלחמת ששת הימים, מול ממלכת ירדן הוא הסכם מדיני ושינוים בו מתקבלות על ידי ראש הממשלה. משטרת ישראל היא הנציגה של ממשלת ישראל בהר" אמר בריאיון לגל"צ.

"אני אחראי על כוחות הביטחון בהר ועל המשטרה ואני אומר שאנחנו הריבון שם. מגנומטרים לא תמיד מייצרים ביטחון. הדרג המדיני לא אישר למשטרה ב-2015 להתחיל אבטחה עם מגנומטרים" אמר.



0 תגובות